Merhaba arkadaşlar cok üzgünüm :su an 27+1 hamileyim geçen hafta hafif bi lekelenmem oldu bu hafta yani dün yine oldu bu defa kanama gibi rengi kahve ve daha fazla idi .doktorum rahimde düzleşme var 30.haftayı görsek super 32.haftayı görsek super ötesi olur dedi .normalde epidürel sezeryan olacaktım ama bu kadar erken olunca muhtemelen doktorum beni komple genel anestezi ile uyutur .panik yaratmayayım diye cunku bebegım su an 1170 gram daha .bu benım ilk bebegım ve tüp bebekle çokça zahmetlerle oldu ..fotogragcı ile anlaşmış kapora da vermıstim önceden .30.haftada doğmuş olsa fotoğrafı alırlar mı iceri sizce ? Sonra bebegımı odaya çıkarmazlar dimi zaten ? Dolayısıyla benım hazırlık yapmama da gerek kalmadı mı :lohusa geceliği ,taç terlik ,hastane odası susletme tarzı şeyler