Ednur Arkadaşlar adetimden 5 gün geçti dün kan tahlili verdim ve 11 çıktı çokmu değer düşük bir defa aynı şekil düşük yaptım cuma hastaneye gideceğim inşallah
Bebeto6161 Ednur geç tutunmuş hiçte düşük değil benim 14 öğrendiğimde önemli olan ikiye katlanması iki güne bir kan ver takip et
Ednur Bebeto6161 bende öyle düşündüm ama yumurtlama gününü hesaplayınca bile 3 hafta geçmiş oluyor düşük değer gibi
hvvgngr-32 14.11.2022 de 460 çıktı az önce tekrar kan verdim 568 çıktı değerim İkiye katlanma yok. Sabahta koyu renkli pıjtısız kahverengiye dönük kanamam geldi nasıl bir yol izlemeliyim ☹️☹️☹️
Sezenaksukarademir hvvgngr-32 doktora gitmelisin hemen. Yerleşme kanaması da olabilir daha riskli bir şey de
Ednur hvvgngr-32 bende ağustos ayında düşük yaptım temmuz 25 değer 100dü 1 hafta sonra 300 doktorum saglıksız gebelik dedi ve tam ağustosun başında düşük yaptım hemen doktoruna görün canım inşaAllah kötü birşey yoktur 🤲
hvvgngr-32 Sağolun canlar. Rabbim herkese hayırlısını versn. Korkuyorum ama tandevumu aldım birazdan gideceğim doktora 🥺