Dün doktorumuz sezaryen için 28 kasıma gün verdi. 38+3 oluyoruz 28 Kasım’da inşallah. Yanlız iki gündür inanılmaz gribim bol su bol ıhlamur ve paroldan başka birşey tuketemiyorum. Umarım geçer . Heycanli ve korkulu bir süreç şuan için benim için. Allah’ım tüm hamisleri bebelerine sağlıcakla kavuştursun inşallah ❤️