Udu Sabah ve az once baktigimda gördüm bal rengi gibi hafif şeffaf bi akıntı var belim kasıklarım agrıyo yasayan var mı doktoruma ulasamadım şimdi
Udu Bebisinizz Asyaninannesi58 Evet fazla agrim var doktorumla konustum birazdan geçicem yanina 😭😭😭😭😭
Udu Asyaninannesi58 Bebisinizz 1cm acilmam varmış o yuzdenmiş bunlar 😔😔😔😔😔 2 farkli hastaneye 2 doktora gorundum ikiside ayni seyi dedi takipte olucak hic kalkmicaksin yaticaksin dedi ikiside progestan basladik yeniden bu sefer agizdan alıyorum 23+2 dogarsa yasarmi diye sordugumda cok yuksek ihtimal yasar dediler allahim insallah zamaninda doğar hic boyle bi riske girmeyiz 😭😭😭😭😭😭😭😭
Asyaninannesi58 Udu çok üzüldüm çok geçmiş olsun. Benim de 22+4 te açılmam oldu doğumum başlamıştı kesem aşağıdaydı serklaj yaptılar yatıyorum 8 haftadır. Siz de yatın sürekli Allah’ın izniyle haftanız ilerler korkmayın
Bebisinizz Udu inşallah zamanında sağlıkla doğurursunuz rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi 🥰
goncisko Asyaninannesi58 benim acilmam yok serklajliyim su an. İlk hamileliğimde acilmam olduğu için tedbir amaçlı atıldı. muhakkak yatmamız mi gerekiyor Dr birşey söylemedi bu konu da. Yürüyüş flaan yasak mı herşey serklajlilara
delininbiri Geçmiş olsun. Bol bol dinlenin ve dua edin. Rabbim yardımcınız olsun. Yavrunuzu korusun inşallah.
Stoppedstar goncisko ben de 20 de oldum. 34e kadar yatış verdi ama başka arkadaşlara sürekli yat demediği de olmuş. Duruma göre. Ancak eğilmek, kalkmak, ev işi süpürge ve uzun ayakta kalmak her türlü yasak. Enfeksiyon ve kabızlığa da dikkat edeceksiniz.
Asyaninannesi58 goncisko ben acil serklaj oldum 23te. Normal önlem amaçlı olanlarla farklı oluyor. Bana arada 5 dk kalk evde dolan, yemek için falan oturabilirsin dedi. Bazıları yemeğini bile yatarak yiyor. Herkese farklı söylüyorlar en doğrusunu doktorun söyler bence.
Stoppedstar goncisko bence olur. Doktorunuza sormadan çıkmayın yola. Bana başlarda risk geçince bile maksimum 3 saate izin vermişti ameliyatlı halde 10 saat çok uzun. Önlem amaçlı serklaj ise bile uzun. Lütfen sorun. Her hamilelik her durum farklı
Stoppedstar goncisko ben bu arada 39 mm İle Bursa Balıkesir arası özel araçla gittim. Döndüğümde 15mm ile Serklaj oldum. Bunu da ekleyeyim. Yolculuktan oldu diyemem ama keşke gitmeseydim diyorum.
Bettuss_123 goncisko gebelik risksiz olduğu zaman bile uzun yolculuklar önerilmiyor. Doktorunuza danışın en doğrusunu söyleyecektir size
Stoppedstar Asyaninannesi58 cumartesi 37 oluyorum. Çocuğum makat geliş şimdi de doğmak bilmiyor:)) çok şükür artık riskli zamanları atlattık diye düşünüyorum. Kontrolüm haftasonu ama 2,5 kiloyu da geçmiş olmalı. Doktorumun artık yırttın dediği döneme geldim. Darısı hepimize inşallah
Asyaninannesi58 Stoppedstar çok şükür çok zor dönemler atlattınız. Darısı bekleyenlere inşallah biz de 22 den beri yatıyoruz 31 olduk. Ağrıların oluyor muydu? Nerem ağrısa bi şey olcak diye panik oluyorum sanki hiç ağrım olmaması gerekiyor gibi hissediyorum nedense. Arada kasıklarımda ağrı oluyor günde 1-2 kere adet ağrısı gibi ağrım oluyor 2 gündür.