dayi bende 33. Haftadayım geçen gün yaptım kendim yatak odasından başladım ilk zamanlar riskli olur diye camlara elimi sürmemiştm bayramda annem silmişti. Yatak odasını bu sefer iyi kötü yaptm ama balkon ve salon camları büyük olunca uzanmam sıkıntı sığamam da zaten😅 annem ben silerm dedi sağolsn o geldi yaptı halılarmı da yıkamaya vermiştm sildm süpürdüm odaları onları da serdim yavaş yavaş kendin halledebilirsn. Ama camlar sıkıntı ona ister eşinden istersen başka bi yakınından destek al annen rahatsız ise 🥲 onun harici kendin yavaş yavaş yaparsın ağır kaldırcak bişeyin olursa da eşini bekle kendini yine de riske atma 🥰 sıkıntı olmadıktan sonra hareket en güzeli zaten