Kbramhmt bizimde 11+1 cumartesi bende gideceğim benimde progestan yarın bitiyor bakalım ne diyecek tekrar verecek mi. En son 3 hafta önce gitmiştim.Doktorum 3 hafta sonra gel hem 2 Li test hemde cinsiyet öğrenelim dedi inşallah öğrenirim. 2. Gebeliğim ama çok heyecanlıyım. Karnımda bana yoldaşlık eden kız mı erkek mi merak ediyorum 😂 öğrenirsen yaz mutlaka 🥰