Leyla05 Kızlar hamilelik belirtisi olarak tek taraflı agri normal mi. Sadece sağ kasıgimda ara ara bicak saplanır gibi ağrılar oluyo. Tek taraflı agri yaşayan var mi
Rapunzelinanasi Leyla05 gayet normal. Benim de sol kasığım ağrırdı çoğunlukla. Dış gebelik belirtisi değil yani korkmayın ☺️