Sulesulee benimde sol tarafım ağrıyor artık o yüzden 2 gündür bel kısmımı da başka bir yastıkla destekliyorum, bacaklarımın arasına ayrı yastık koyuyorum o şekilde daha rahat ettim. Dün okuduğum bir yazıya göre tam sola yatmak konforunuzu bozacağından, sol tarafa doğru göbeğinizi düşürmeniz yeterli diye okudum. O nedenle belimi biraz arkadaki yastığa yaslıyorum daha rahat ettim 🙈 hamile yastığı da aynı işlevi görüyor alıp almamakta şuan kararsızım 😣