Kızlar bu ay adetim dört gün gecikti normalde böyle gecikmez di ve sancım da çok çok aşırı dayanılmıcak şekilde ne ilaç aldıysam fayda etmiyor anlamdım sancı gecikmeden kaynaklı oldu galiba bildiğiniz bişey var mı nasıl geçirebilirim soğan suyu falan içsem fayda eder mi 😭😭😭😭