Melikeb19 Benim bebeğimde iri napıcam bilmiyorum doktor sezeryan dedi ben istemedim omzu takılır dedi risk alabilecek misin dedi.başka doktora gittim normal olur ama zor olur dedi çatı muayenesi yapılmadı.ne yapıcam bilmiyorum doğurabilecwk öiyim bebeğime zarar gelir mi aklım karman çorman.siz bana biraz umut oldunuz inşallah hakkımızda hayırlsı bazen bari gideyim sezeryanla gelsin diyorum sonra içimden bi ses bekle diyor. Bilmiyorum ya offf