nebakiyonkomikmi Arkadaşlar 7 haftalık gebeyim kusmalar dün başladı ve dün gece sabaha karşı iki kez tekrar oldu öncesi bı terleme oluyor sıcak kusunca da soğuk bı terleme ve ardından üşüme ilk gebeliğim böyle oluyor mu yoksa yediğim bişey mi dokundu
catandgirlmom nebakiyonkomikmi bende kusuyordum doktor prilam yazdıktan sonra kusmam durdu, günde 2 defadan fazla kusuyorsan bünyen zayıf düşebilir dedi.. bence doktorunuza sorun çok sık kusuyorsanız bu sefer siz güçsüz düşmeyin
Merveluk Haftama kadar aralıksız kusmuş biri olarak söylüyorum ilk zamanlar bünyem alışkın olmadığı için kusarken bayılacak gibi oluyordum sonra geçti ama sende de ondan kaynaklanıyor olabilir
nebakiyonkomikmi Boşuna evham yapıp doktora gitmek istemiyorum tüp bebekle hamile kaldım pimpirikliligim bı yuzden sanırım ilk gebelik olduğu içinde çok acemiyim en ufak şeyde bişey mi oldu acaba diyorum