mevamert evet bu yaşadığın süreç maalesef araştıran ve okuyan herkesin başından geçiyor. Bir daha ki kontrolün ne zaman ?
Eğer erken olursa bebişi görüp kalbini duyamama gibi bir durum bile yaşanabiliyor.
6+2 de gidip kalbi duymayıp 6+4 de kalbini duymuştu bu forumda bir anne
Aslında zor biliyorum ama içini rahatlatmak istiyorum. Eğer nasibindeyse önünde hiç bir engel duramayacak ilgilenecek bir şeyler bul kendine düşünme ve araştırma