Ezgikiran değeriniz iyi çıkmış maşallah. Bende ilk kan verdiğimde 9800 küsur du
Sadvee kese görünmüştü. 10 gün sonra gittiğimde tam 7+0 olmustu minnosumu ve kalbimi görmüştük. Ve benim geç döllenme olmuş. Şuan mesela 8*2 yım ama uygulamuaa göre olsa 9+1 falan olmam lazım .