Sev321 ne kadar yersek o kadar zorlanıyoruz onu bende denedim cok yersem cıkarım diye ama bana zararı oldu cok şişkinlik yaptı dubhalac diye bir surup vardı doktora sordum günde 1 kere kullanabilirsin dedi onunla cıktım birde cok zorlandıgımda dayanamadıgımda libalaks diye bir lavman tavsiye etti doktor oda işe yarıyor ama anlık🙁