Nazenis Merhabalar Gökalp beyin güncel doğum ücretini bilen var mı acaba bı de hastanenin odalari nasil
Citlembikannesi Nazenis odalarini gördüm düşük tehlikesiyle hastanede yatmistim guzeldi. Ozellikle kat hemsireleri cok iyi. Haziranda 10 binmiş ama şuan ne kadar oldu ben de bilmiyorum.
Nazenis Citlembikannesi çok geçmiş olsun umarım şu an bı sıkıntınız yoktur. Haziranda 10sa şu an artmıştır sanirim
Citlembikannesi Nazenis cok sukur daha iyiyim. Haziranda muayene 400 liraydi suan 750 lira 🙈 tahminim dogum da 15 bin olmustur
Nazenis Citlembikannesi Citlembikannesi çok sevindim sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi☺️ Gökalp bey çok iyi ilk dogumumu o yapmıştı doğum sonrası da bı sıkıntı yaşamadım.su an Erciyes kartalda Mehmet beye gidiyorum sezaryen olacak ama eşler doğuma giremiyormus o yüzden bilemedim. İlk dogumumda eşim yanımdaydı🤭