Hayal02 Kızlar ilk gün en üstte olcak şekilde 4 gündür test yapıyorum reglimin 15. Günü bugün bi açıklama yaparmısınız ??? Hiç bişey anlamıyorum 🥺🥺
EmineDefneGokce Hayal02 4 testten önceki günler yaptınız mı yumurtlamayı kaçırmış olabilirsiniz ben adet bititkten bi kaç gün sonra yumurtlama gördüm
Eldgrn Hayal02 yumurtlama yok daha devam et yapmaya her ay farklılık gösterebiliyor günleri yumurtama günleri
Hayal02 EmineDefneGokce hayır yapmadım fakat reglim bittikten sonra üç kez ilişkimiz olmuştu test yapmadığım zamanlardad
EmineDefneGokce Hayal02 anladım şimdilik yumurtlama yok yapmaya devam edin bakalım . Yumurtlama göremezseniz belki tert yapmadığınız günler olmuştur
Hayal02 Bir de geçen ay çatlatma iğnesi olmuştum doktorum normal zamandan geç yumurtalarımın çatladığını söylemişti