Byy34 yani bitkisel çaylar biraz hormonları dengelemek için de kullanılıyor o yüzden açıkcası hep korkmusumdur içmeye hiç sıkıntınız yoksa cok iyi araştırıp için derim değerleri yükseltip düşünebilirsiniz ben içmiştim cok düzenli olmasa da ama süt hormonu için içmiştim yüksekti onu dengelemek için onu bile korkudan düzenli içmedim açıkcası sonrasında hamile kaldım evet ama en son süt hormonum ne seviyedeydi bilmiyorm denk mi geldi cidden süt hormonumu düşürdü mi bilmiyorm süt hormonum gebe kalmama engeldi.