Merhaba arkadaşlar ben 12. Haftada ikili test yaptık 33 yaşındayım 3 parametreden birinde risk göründü doktorum fetal DNA nipt testi önerdi inşallah bitmeye çıkmaz daha önce benim gibi ikili teysidine sorun yaşamış biri var mı sonrası bebeği sağlıkla dünyaya gelen rabbim herkese sağlık versin