28+3 üz dün sabahtan beri hareket etmiyor karnıma ince ince ağrı giriyor ama geçtiği için önemsemedim dün akşam çok sancılandım gaz sancısıdır diye düşündüm belli belirsiz hareket hissettim gece emin olamadım çikolata yedim bir hareket yok tatlı da yedim yine yok bugün sabah doktorumla konuştum çikolata ye hareket yoksa gel dedi yan yattım sağa sola yattım karnımı gıdıkladık bekledik ama yok bugün de yine belli belirsiz bir şey hissettim ama önce ki haftada çok net tekmeleri hissediyordum anlamadım normal mi