Ezgigndz Kızlar biraz önce doktordan çıktım 34+6 haftalığım kilosuna 2.250 dedi ultrasonda 250grsm oynar 2500kilo civarındadır dedi ve sezerysn için 40 41 haftaya kadar bekliyoruz dedi benim bildiğim 38haftsdan gün veriliyor yanlış mı biliyorum
280322- Ezgigndz 38. Haftadan sonra sezeryan Uygun olur diyorlar doktorlar ama fazla durmasında bence bir sakınca yoktur diye düşünüyorum. Bana da 38 haftası dolsun alalım dedi bende dursa mı diye düşünüyorum mesela
Mer93 Ezgigndz üstünü niye söylemiş 250 altı da çıkabilir sonuçta 😄 daha şimdiden kiloya çok takılmayın ilk gebelikse bekletiyolar ikinci gebelikte 38 gibi alıyolar ilkse eğer sonuna kadar bekleyebilirsiniz
Ezgigndz SutlacimiYedimmiBen yani özelde sezeryan için 38.haftalar için gün verilmiyor mu birde sizde kilon konusunda böyle bi yorumla karşılaştınız mı
SutlacimiYedimmiBen Ezgigndz ozelde dogum yapmadigim için yardimci olamicam kilo konusundada bir sorun yasamadık
irem-1999-54 Ezgigndz bana doktorum dugum sekline 38. Haftada karar vericez demisti sanki sizinki biraz erken karar vermis
sedaa_aa Ezgigndz bebeğin kilosu iyiyse bir sıkıntısı yoksa 38. Haftadan sonra sezaryen günü veriliyor. Ancak bebeğin anne karnında geçireceği bir gün gelişimi açısından dışarıda geçireceği bir haftadan daha önemlidir diyor doktorlar o yüzden hem kilo alımı devam etsin hem de gelişimi daha sağlıklı olur anne karnında diye bebek kanala inmediyse beklemeyi tercih ediyorlar
Mommm34 Ezgigndz sizinle aynı haftadayız sanırım benim de bugün 35+0 oldu kontrolüm vardı bebek 2800 kilo dedi. Doğum konusunda konuştuk normal olursa en fazla 40. Haftaya kadar bekleriz suni sancı veririz eğer sezeryan olursa 39. Haftada alırız dedi. Karar aşamasındayım bende doğum şekli konusunda