Eceaysezdmrr Damlaydemir0 2. Gebelık benım sankı bu erken çıktı gıbı ama dışardan belli degıl ben fark ediyorum çok normal daha minicikler kaşık ağrısı banada oluyor ve gece leri sankı 8 9 aylık hamıle gıbı yatamıyorum rahat ya
MadameHappy34 Damlaydemir0 iç karnı olanlar da çok cıkmıyo karnı geniş olanlar da daha erken çıkıyor diyorlar. İlk hamileliğim 16 haftalık bende de normal bir göbeğim var ve kasık bel ağrısı o haftalar da çok oluyor ben suan temizlik ve ya misafir geldiği zaman belim cok kötü ağrıyor.
erkekanne34 Bence normal. Benim de 13-14 haftalıkken yoktu karnım Şuan 18 haftalığım Şuan çıktı mesela ama buna da takılmayın bence herkes farklı 🌸
Glsacar32- Bende bugün 14 oldum ve aynı şikayetler bende de var şu an doktora gidicem çünkü belim de de inanılmaz bi ağrı var kolay kolay eğilip kalkamıyorum bile
Glsacar32- Karın olarak benim 2.gebeliğim ben dede yok göbek falan oda normal ilkinde de 20. Haftadan sonra yavaş yavaş çıkmaya bailadı