Elmalipasta Covid geçirmiş arkadaşlarım ne belirtileriniz vardı sizde 33 haftalık hamileyim eşim pcr testi vermiş dün sonuç bekliyoruz bende de boğaz ağrısı ve yorgunluk- kırgınlık var bir de nane limon icmemde sakınca var mıdır şimdiden teşekkür ederim
Aysegulkkfs Ben 32. Haftada olmuştum. Feci bir vücut ağrısı ve baş ağrısı vardı. 2 gün sürdü bu ağrılar sonra normale döndüm. D dimer testi istedi doktorum ve yüksek çıktı. 20 gün OKSAPAR kan sulandırıcı kullandım. Sadece C vitamini kullandım bubdönemde.