Kızlar ben ilk iki ay hastaneye gidemedim hamileliğimi öğrendiğimde ve folik asit kullanmam gerekiyormuş ben bunu yeni öğrendim doktora gittiğimde ve bu geçen ilk iki aylık folik asit kullanmadığım süreci nasıl telafi edebilirim yardımcı olur musunuz korkuyorum çocuğun beyin ve omurilik gelişiminde çok önemliymiş ve herhangi bir eksiklik olur diye endişeleniyorum