Günaydın hanımlar 2 gündür bel ve adet ağrısı gibi bir ağrım var . Şiddeti artmıyor ama geçmiyor da ilk defa gece ağrıdan uyuyamadım.Bu tarz ağrı yaşayan var mı ? Nette biraz araştırdım olağan olduğu doğuma hazırlık ağrısı olduğu yazıyor. Bugün de geçmezse doktora gideceğim ama sizden de bilgi almak istedim .