MinikMucize63 Merhaba kızlar kısmet olursa Aralık’ta doğuma gireceğim sizce hastanede ilk kıyafet olarak çıtçıtlı zıbın ve tulum yeterli olur mu siz nasıl yapacaksınız kafam karıştı ikinci gebeliğim ama beynime reset atılmış gibi 🫣
Umay255 MinikMucize63 hastane çıkışı 10 bitane 2 tane 5 aldım hastane çıkışı 2 zıbın 2 alt 3 battaniye ince kalın olarak benim de Aralık başı Kasım sonu gibi doğumum
Ahuum MinikMucize63 hastanem çok sıcak benım canım. Cıkış da arabayla gıcez pusete koycaz battanıye falan sarcaz.herzaman şu mantıkta ilerle canm senın sıcaklıgın nasılsa bebekte öle olcak. Eli ayağı çoraplı olsun üşümesin . Sana göre sıcaksa ona göre de sıcaktır . Sen yedek koy nolur nolmaz
Ahuum MinikMucize63 bide içine ekstra giyilmesi gerekir mi bilmiyorum takımların. Ama aldım yanıma ben yine içine giyilen incelerden
MinikMucize63 Ahuum ekstra beşli birde üçlü takımlardan da alırım o zaman dediğin gibi zaten her yer sıcak olacak içe bişey vermeme gerek yok
minikerdeminannesi Hastaneye bebek için kaç kıyafet götürmek lazım sizce @MinikMucize63 Ahuum @Umay255
Ahuum minikerdeminannesi ben 1 hastane çıkısı, 1 5 li takım, ikitanede normal takım aldım evde vardı . Kusar eder diye
Umay255 minikerdeminannesi kuzum valla ben 10 hastane çıkışı 1 tane 2 tane 5 li takım 2 zibin iki alt 2 çorap aldım 🥰