Doğum yapalı iki ay oldu ama hala her yerim ağrıyor.Devlet Hastanesi’nde doğurdum.plastik gibi terleten bı önlük verdiler.Butun ama bütün camlar açık.Dogum yapılan yerde dahil.Buz gibi esiyor.Terledikce soğuk yedim.Ve aynı hastanede doğum yapan arkadaşlarım aynı şeyden şikayetçi.Kahramanmaras Afşin den yazıyorum.Sizin oralarda öyle mi?