Fatmanisa3402 Kızlar 36+6 dayım ve vajinamda sabah kalktığımda beri yanma var sanıyorum tuvaletim geliyor sirekli tuvalete gitmek istiyorum böyle birşey yaşayan varmj
busraylcn Fatmanisa3402 bende aynı durumları yaşadım halada yaşıyorum idrar yolunda enfeksiyondur büyük ihtimal doktora görünsen iyi olur
FATEE İdrarda enfeksiyon olabilir canım bende 29+2 im dün kan ve idrar testi verdim senin gibi sürekli wpceye gidip duruyordum artık şekerim mi var diye düşünmeye başlamıştım ama sonuç idrarda enfeksiyon çıktı sende bi gözük istersen