Gullcha Gamzelikra canim benim aderim 2 gun gecikmeliydi bugunle birlikte 3.gun gecikmem ben dün test yaptirdim kan testi degerim 2 cikti negatif dediler ama hala beyaz akintim ve gecikmem var testi tekrarlamalimiyim bilmiyorum cok uzuldum dun
Gamzelikra Canim 0.1 cikti benim ama 7 gune girdim akinti devam hala tik yok bakalim nolcak gec dollenmeyse 10 gun daha bekliceksin ckkmiyo Cunku F1903
Gullcha Gamzelikra bende 2 cikti cankm bende bekliyorum bakalim bugun tam 4 gun olcak gecikmem hala bekliyorum insallah guzel haberler aliriz korkar olduk valla negatifleri gordukce
Fnur05 Gullcha benim öyle oldu canım adetim 2 gün gecikince kan testi 0,1 çıktı aradan bir hafta geçti testi tekrarladım 36 çıkmıştı 😊😊 geç döllenme olmuş şimdi 35. Haftaya geldik bile💕
Gullcha Fnur05 ayy bende gecikmenin 2.gununde 2 sonucunu aldim insallah haftaya tekrarladigimda bende guzel guzel yuksek rakamlar gorurum 😍
Beyzaznur Ay benimde 17 gun gecikti bakalim🙏 Bakalim pazartesi doktora gitcem🤗 Insllah guzel haberler alirim 5 gun be 8 gun geciktiginde test yapmstim negatif cikmisti simdi ne cikcak bakalm🤗
Gullcha Gamzelikra hala adet olmadim goguslerim hassaslaşmaya başladi bekliyorum pazartesi gunu kan testi yaptircam bugunle birlikte 6.gun gecikmem 😊