MadameHappy34 zty0206 kaç gün ara ile oluyorsunuz? Ben de erken olurdum hiç anlamazdım neden diye polip pcos çıktı.
Gizemli Çok sebebi olabiliyor. Ben bu yüzden doktora gittim meğer hamileymisim. Kansizliktan, poliplerden dolayi da olabiliyor yani doktora gitmeniz şart
Aybkeysllk Benim annem öyle olurdu.Meğer doğuştan çift rahimli imiş.birisi bitince,diğerinden de adet olurdu.Sadece sezaryen ameliyatında görülmüştü.