Bir kaç gün önce çatı muayenesine gittim doktor yumuşamış bir haftaya kadar doğar gibi dedi üzerinden 5 gün geçti dün belim ağrıyordu kasıklarıma doğru sancı oldu her zamankinden biraz daha fazlaydı yürüyüş yaptım merdiven inip çıktım ılık duş aldım uyudum ama gece beni sancılar uyutmadı belimden vuran şiddetli sancılarım vardı bu gece hiç uyuyamadım ama nişan ve şu gelmediği için doktora gitmek istemedim hala bel ağrısı devam ediyor ara ara karın ağrısı da bastırıyor