jaleniyaz kişinin vücut yapısıyla doğrudan bağlantısı var bu durumun, e tabi hamilelik sürecinde kendini doğuma hazırlayan annelerimiz de var özel doktor, doğum koçu, belirli aydan itibaren doğum egzersizleri vs. Fakat devlette doğum yapacaksanız o zaman da iyi bir doktora denk gelmeniz en büyük şansınız olacaktır, normal doğum süreci öyle kolay bir süreç olmadığı ve anında doğurmadığımız için nöbet değişimlerinde doktorlar da sizi beklemiyor doğurtmak için, mesaisi biten devredip gidiyor. Kadın doğumda 3-4 ay staj yaptım normal hemşire gibi çalıştım, deneyimlediğim en büyük şey kesinlikle erkek doktorların daha iyi olması, devletteki kadın doktorlar “yaparken bana mı sordun?” Diye çataldaki kadını azarlıyor öyle söyleyeyim daha neler neler var.. Ha şimdi diyeceksiniz her doktor bir değil, evet gerçekten değil ama ben yaklaşık olarak 250-300 normal doğum gördüm ve 5 dakikada doğuran da oldu, saatlerce sancı çekende, ama ben normal doğum yapmayacağım. Karar sizin, Allah hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize inşallah, sağlıklı, hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲😊💖