DuyguErgl Arkadaslar 17. Haftamdayim gözlerimde burnumda ve ağız içimde bildiginiz kuruluk oluşmakta en çokta gözlerim kötü nedendir sizlerde de böyle olan varmi ??
DuyguErgl Calisiyorum canim ya havalar bir yerde ama anlayamadım ne saçma şey resmen sulandiramiyorum gözlerimi ilginç bir şey oldu ne kadar kötü bir duygu 😕