Kizlar iyi geceler dün doğuruyorum dua edin diye bi post açmıştım ondan 2 saat sonra doğum gerçekleşti ama bebegi çıkarırken sağ kolunu zedelediler şuan kolunu hiç oynatamiyor yavrum, parmakları biraz oynuyor ama kolunu hiç kaldıramıyor. Bugün sabah röntgen çektiler kırık yok ama ödem oluşmuş 10 gün kolunu kimirdatmicak alçıya baglar gibi yana bağladılar. Bu durumu yaşayan veya bilgisi olan var mı ?