elmaserkc21_ dikişler için kesinlikle kantaron yağı tek geçerim başka hiç birseye gerek yok.Pamukla hafif tampon yaparak uygula her taharetten sonra dikişleri yumuşak tuttuğu için ağrısını hafifletiyor.Ben kabız olmamak için her öğünde mutlaka corba içtim bol su ve kompostolar tükettim çok şükür hiç kabızlık yaşamadım