teacherozlem Arkadaşlar Halide yüksele giden var mı onda doğum yapan özellikle sezaryen olan eli hafif mi hastaneden memnun kaldınız mı özellikle hastane memnuniyeti bu sene gidenlere soruyorum personel iyi mi yeterli mi doktor ve hastane hakkında bilgi verirseniz çok mutlu olurum
teacherozlem teacherozlem doktor konusuna gelince de özellikle sezaryen olanları merak ediyorum ameliyat sonrası nasıldı eli sizce hafif mi çünkü ben de sezaryen olacağım umarım postumu gören olur
teacherozlem Hastane de en son sezaryen ya da normal doğum yapanlar da tecrübesini yazarsa çok sevinirim ne kadar ödediniz, kaç gece kaldınız, yeni doğan ebeleri nasıldı illa Halide Yüksel olması gerekmiyor hastaneyi de merak ediyorum