Marshmallow1 Merhaba hanımlar bebeğime mama veriyorum şuan 20 günlük bebelac gold bebeğimde aşırı kabızlık sorunu yaptı 2 gündür çok kötü durumda nasıl kurtulabiliriz lütfen yardım edin
Deletedmom_1003 Marshmallow1 benimkide 27 günlük gaz yapıyor mu bilmiyorum ama aşırı gazlı benle bebelac kullanıyorum tek bir fark var iötiği anda bütün içindekini boşaltıyor yapıyor ama bütün gün böyle gazı vardır gazı çıkar mama yer sonra en baştan kabızlık yapsa banada yapardı herhalde
Gurbetkusu_43 Marshmallow1 Doktora gösterin bence size uygun olan fitil yazacaklardır. Başka türlü yöntemleri de vardır mutlaka ama siz bence önce fitil deneyin. Sonra zamanla tecrübe edinirsiniz bu tür konularda.