Busraaaddd 32+1 iz mide bulantım yeniden başladı acaba prilam kullanma mıyım yine çok rahatsız ediyor bu saatte uykudan uyandırdı
Sinemozy Busraaaddd 25. Haftadayız benim de tekrar başladı ben kullanıyorum prilamı ama yine oluyo ve çok nadir bulantı kusmam