Bugün bebek istediğimiz için kontrol amaçlı muayene oldum. Bat 4 gün var. Doktorum adet tarihi sormadan vajinal muayene yaptı ve pcos var uterusun üst kısmında kalınlaşma görüyorum o bölgede polip olabilir adetten sonra dökülebilir daha net anlarız dökülmezse operasyonla almamız gerekir dedi ve takviyelerimi yine de verdi gebe kalmana engel bi durum yok dedi ama kafamda bir sürü soru işareti var. Rahim kalınlaşması yaşayan var mı? Hamilelik belirtisi olamaz mı bu ihtimale hç dokunmadı