meleklerin_annesii Kızlar yarın büyük kızımın doğum günü bi kaç çeşit yapcam , poğaça yapmayıda düşünüyorum şimdi hamurunu yoğursam gündüz saat 12 ye kadar hamur bozulur mu bişey olur mu ?
freeconmom meleklerin_annesii hayır bir şey olmaz çok güzel mayalanır ama çok sıcak da olmasın yani ılık bir ortamda
Tripkolikkkiz meleklerin_annesii anne pastası yapın bence coook pratik hemde çok lezzetli oluyor 😍 YouTube da bir sürü tarif var dilerseniz bakabilirsiniz 🦋 görünüşü poğaça gibi
gozdeyagci meleklerin_annesii sıkıntı olmuyor. Hatta ben 2 gün bilerek bekletmiştim. Çok da güzel kabarıyor, dolapta