Canım yerleşme kanamasını bende yaşadım adetime 4 gün kala çok az kahve leke geldi
Ped taktım hatta ama saatler geçti tertemiz kaldı pedim 1 gün geçti ertesi gün yine damla geldi ertesi gün yine gün olarak hesapladıktan 33. Günü test yaptım çift çizgi çıktı kan vermeden ultrasonda bebeğimin kesesini görmüştüm seninki de olabilir ama birkaç gün bekle çünkü bu şekilde devam etmesi gerekiyor