Gizem07487 amin ama nasıl geçer deme ya vala ilk aylar cabuk geçiyor 4. Ayda biraz takılıp duruyon sonra iki yine geçiyor 6-7 de takılıyon sonra geri sayım yapıyon zatwn o da çok heyecanlı olduğu için geçmiyo gibi geliyo ama çok düşünmezsen bir şeylerle oyalanırsan hemencecik geçer 😁🌸