Siivinc Haftaya çarşamba nasip olursa kızıma kavuşuyorum.Öyle heyecanlıyım ki 🐥 Dualarınızı ve iyi dileklerinizi bekliyorum🌸 Sizlerin doğumu ne zaman kızlar 🙆🏻♀️
Gamze_Krzl Pembeerguvan Kendi tercihim değil aslında bu üçüncü gebeliğim ilk ikisi erken doğum oldu o yuzden sezeryan dogum yaptm buda zorunlu sezeryan mecburen