Elifdamlayildiz Düşükten sonra henüz hamile kalamayanlar ve kalmak istiyenler ne durumdasınız neler yapıyorsunuz hamile kalmak için ,ben 22 haftalık bir düşük yaşadım 8 ay geçti 2 aydır da hamile kalmak için uğraşıyorum sizde durumlar neler😊
Narinsuu Elifdamlayildiz aaaa Allah kucağınızı tez zamanda doldursn inslallah neden kaybettiğiniz bebegi sözde 12 13 haftadan sonra düşük riski çok azalıyordu . Benm de düşük riskim var doktora daha ne kadar sürecek bu böyle dedim bi on hafta daha var yani 20 haftalıkken biter risk dedi yalan işte hep risk var🥺
Narinsuu Elifdamlayildiz benm arkadaşım da bir sene içinde iki düşük yaptı şu an üçüncüye hamile ve iyi gidiyor siiznde olacaktr tez vakitte
Ipeksu Elifdamlayildiz 6 ay sonra kaldım ama folik asit kullandıktan sonra ki ay hamile kaldığımı öğrendim
rachelgreenn Haziranda kalbi durdu bebeğin kürtaj oldum ağustosta korunmayı bıraktık o zamandan beri istiyoruz daha olmadı artık umudum yavaş yavaş azalmaya başladı heralde yıllarca deneyeceğiz gibi hissediyorum oysaki ilkinde tek seferde olmuştu
Elifdamlayildiz rachelgreenn ay canm ya emin ol ki düşüncelerimiz aynı gece gündüz ben artık anne olmiyacak miyim ne zaman olucak diye düşünmekten psikolojim bozuldu daha 2. Aydan seni o kadar iyi anlıyorum ki dilerim ki en kısa zaman anne olursun💞🤲
Elifdamlayildiz Narinsuu inşaallah canm🤲 kalbi durmuştu 3 hafta öncesinde hiç bir belirti yaşamadım normal doğum yoluyla aldılar suni sancıyla ama gecikmiş düşük olarak geciyor.insallah hayırlısıyla sağlıkla bebisini alırsın kucağına kuzumm🤲🧿🌺
ftmaErn Benimde Mart ayında 11 haftallikken kalbi durdu ilaçlarla düşük yapıldı daha sonra gene temmuzda da 7 haftalık düştü boş keseydi olusamadn şimdi gene evde yaptm gebelik testi 5.1 oldum korkuyorum doktora gitmeyi 25e rendevu aldm inşallah hayırlı şeyler duyarm umudumu kaybetmedim bitanede oğlum var o çok istiyor kardeş en çok ona söylemek için sabırsızlanıyorum ama ümidinizi kaybetmeyin
Elifdamlayildiz ftmaErn Allah bağışlasın canım 💙 insan yıpranıyor elbette bu yerden sonra önemli olan umudu kaybetmemek zaten..🤲🥰
Narinsuu Ayy çok üzüldüm, sizi anlamak için kayıp yaşamaya gerek yok inanın hepimiz bu korkuyla yaşıyoruz işte benm gibilerin sizlerin riskli olunca bu korku tabiki daha fazla ama herkeste vardr eminim. Allah isteyen herkesin kucağını sağlıklı evlatlarla doldurszn
Gulcnny_2852 Ben Mart ayında düşük yaptım, Eylül de hamile olduğumu öğrendim, herkesin bünyesi farklı bı de vücudun kendini toplaması var tabi ,oyuzden çok düşünme akışa bırakmak lazım her Zaman iyi düşünmek lazım,Allah ne Zaman nasip ederse ozman olur 🤲