Kızlar ben şuan 27+6 haftadayım . Çok sabırsızım hemen doğum yapmak istiyorum . İçimde korku yok çok büyük bir heycan var . Aslında ben herşeyin olumsuzunu düşünen anksiyete ve panik atakla birlikte yaşayan birisiyim ama bu konuda neden böyle hissediyorum bilmiyorum .