Camburnu61- Selam iyi geceler . Doğum sancısı çekiyorum galiba 7 dk da bir . Sancı geliyor . İshal de var . Oy anne olmak ne zor . Daha olmadım ama …. Ne diyeceğimi bilemiyorum .
Narinsuu Camburnu61- ay Maşallah Allah sağlıcakla doğrmayi nasip etsin, ne gzuel duygular Allah bize de isteyen herkese bu günleri görmeyi nasip etsin
Zykbrkty Camburnu61- rabbim kolaylık versin bir avazda kurtul inşallah sağ sağlim al bebişini kucağına darısıda bizim başımıza🙈😍
BusraDsmirsoy İnşallah çok güzel geçer doğumunuz sağlıkla kucağınıza alırsınız ❤️ artık o ağrıları bende hissetmek istiyorum 39+4 Camburnu61-
mzyynkbra Ayy heycanlandım senin yerine inşallah çok kolay bir süreç olur senin için Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah 🖤🫠
elmaserkc21_ Camburnu61- saatler önce anne oldum şükürler olsun zor ama rabbim.kolaylik versin o acıya dayanma gücü versin