Zykbrkty esma_ustndag 38+4 günlük olduk 40 haftamıza 10 gün kaldı ama hiçbir belirti yok çok sabırsızım sağ ağlim bir an önce kavuşmak istiyorum kızıma
Dogukoo esma_ustndag 40+3üm bugun 9 da yatışım yapılacak suni sancıyla deneyeceğiz biraz korku biraz heyecan var inşallah çok uzamaz açılmam hızlı ilerler ve sancıyla dayanabilirim 🥺🤲
Pembeerguvan esma_ustndag benim doktorum suni sancı önermedi belki çatım açılmazsa acı çektikten snra sezeryana alır anlamı kalmaz okdr acınn diye ama ben denemek istiyorum suni sancıyı sizin dr ne diyo acaaba
esma_ustndag Asl_aksu bence tamamiyle bu işin ağrı eşiği ile ilgili olduğunu düşünüyorum. Çatı muayenesi için de çok korkuttular, çok canım yandı, çok sancılı, çok zorşadılar vs diye ama hiç de öyle değilmiş. ☺️
esma_ustndag Pembeerguvan benim doktorum çatı, boy, kilo olarak vajinal doğuma çok uygun olduğumu söyledi. Bende ilk olarak doğaldan yanayım, hayırlısı olsun ☺️