Heyecanli_gebe1 Bugün temizlık vs derken çok yoruldum .karnım çok sert . Akşamdan beri de göbek deliğime şiş sokulurcasına acı giriyor. Böyle bi durum yaşayan var mı?35+2 haftalığız
Asyabuse Heyecanli_gebe1 haftanız baya ileri ama ben 15-16 haftalıkken yaşamıştım göbek deliğime resmen bıçak sokuyorlardı birkaç gün öyle oldu internetten baktığımda normal dediği için önemsememiştim geçince de doktoruma bile söylemedim açıkcası ama sizin haftanız için bilemiyorum inşallah önemli bir şey değildir sağlıkla alın bebişinizi kucağınıza 🌸😍