Sefika_osman16 ilk hamileliğimde orda yaptırdım bütün testleri doğumum da orda oldu çok ama çok pişmanım hamileligim zehir oldu doktor kapısında beklemekten çocuğu göstermiyorlardi ultrasonda eşim göremiyordu gitmemek için çok sebep var aslında ama gitmek isteyene tabi ki sözüm yok, detayliya orda girdiğimde 5 dakika sürdü surmemisti