70_siradanbiri Lllllllll ben yasadim 24 e kadar yükseldi degerim sonra 16 ,8 derken sıfırlandı doktor dusukten saymisti ama🤔
Ummu1234 Kadriye28 idrar testi pozitif adete 1 gün kala çıktı sonra adetim 8 gün geçmişti o gün kanamam başladı genelde sağlıksız gebelik olduğu için kese oluşmadan kanamayla vücut dışarı atıyor
Ummu1234 Lllllllll ya daha bebek bile oluşmamış oluyor psikolojisi kötü ama bence sayılmaz vücut kendiliğinden atıyor sağlıksız olduğu için Buda bir mucize bence🌺
Ummu1234 Kadriye28 1 ay sonra yine hamile kaldım 11 haftalığım şuan🙂 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah❤️