DemiranneMerve 40 ı geçtim oğlum hala benimle. Aynı kaderi paylaşan var mi? Doktor iki günde bir çağırıyor. Suyu vs normal. Normal doğum icin bekliyorum ama bir yandan da acaba eksik bir sey mi yapıyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum annişler.
Merveeeeeee97 DemiranneMerve doktorum yeni jenerasyon 41 42 ye kadar bekliyor demişti 🤭 bence içiniz ferah olsun
DemiranneMerve Merveeeeeee97 ay bunu duyduğuma sevindim. Çevremde Sürekli ne zaman ne zaman cümleleri valla daraltti ya.
Merveeeeeee97 DemiranneMerve ay o cümleler 🤣 bugün şey okumuştum bunlara maruz kalmamak için olası doğum tarihinden 2 hafta sonra söyleyin ki insanlar arayıp sizi darlamasın yazıyordu 😅 tabi biz geç kaldık 🤭
sultan96 DemiranneMerve Al bendende o kadar ya 🤦🏼♀️ Doğmadı mi daha ne zaman doğacak doğdu da biz saklıyoruz sanki sinir gelmeye başladı zaten zor bir süreç çok ağırlaşti bebişler canımız yaniyo bide insanların dedikleriyle uğraşiyoruz 40. Hafta bitiyor yarın kontrolüm var devlet olduğu için normal olucak bekle bekle sabrım da kalmadı sezaryen de yapmiyor bişey demiyor özelde 6000 olmuş sanırım bende senin kadar doluyum bu ara 😣
asyagibi DemiranneMerve yurt dışında 43’e kadar bekliyorlar ama Türkiye de beklemiyorlar canım 43’e kalmazsınız merak etme endişelenme 🥰 sağlıkla gelsin❤️
Merve-kerem Bende 40+4 gün oldum ama tık yok ne açılmam var nede sancı bu gidişle suni sancı verecekler birde bu üçüncü hamileliğim kolay olur derler ama alakası yokmuş
yinehamile Ceren67 o zaman daha erken olabilir ama yinede bilemiyecem benim kızım hiç doğum kanalına girmedi.
Ceren67 yinehamile şimdi benim de rahim kanalına girmedi 40 haftayım bugun tam doktor yarın için sezeryan günü verdi